Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego na niektóre produkty trzeba czekać nawet 6 tygodni?
Część produktów mamy na stanie magazynowym, ale niektóre, takie jak wanny czy umywalki są robione specjalnie na zamówienie. Właśnie dlatego każdy z tych produktów jest unikatowy i dopracowany w najmniejszym szczególe, a także masz pewność, że jest NOWY, co w przypadku dużych, kryształowych dzieł sztuki ma wielkie znaczenie.
Z jakich materiałów NASE tworzy swoje produkty?
Nasze produkty tworzymy ze szkła, kryształu i innych materiałów premium, które mają za zadanie pięknie współgrać ze sobą i dodawać do każdej przestrzeni wyjątkowego charakteru.
Czy jest możliwa współpraca z NASE pod kątem sprzedaży produktów w sklepie?
Oczywiście, mamy dostępne aż 4 formy współpracy, zarówno w kwestii zamówień hurtowych jak i innych. Sprawdź naszą zakładkę współpraca.
Jakie są dostępne formy płatności?
Korzystamy z integratora płatności Przelewy24 oraz Stripe, dlatego możesz dokonać płatności praktycznie w każdym popularnym formacie.
Czy NASE daje gwarancję na swoje produkty?
Dajemy gwarancję na nasze produkty oprócz sytuacji, gdy szkoda powstanie z umyślnego działania Klienta lub jego nieuwagi po odbiorze towaru - np. gdy użytkując wannę niezgodnie z przeznaczeniem zostanie ona potłuczona.
Czy można zwrócić towar jeśli nie spodoba mi się produkt?
Można dokonać zwrotu w tym celu sprawdź zakładki regulamin strony lub skontaktuj się z nami i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
W jaki sposób zostanie doręczony mój produkt?
Towary ze względu na delikatną naturę wysyłamy wyłącznie kurierami DPD lub DHL w zależności od tego, gdzie zamawiasz.